Subject: FW: Raasiku aleviku keskala DP
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Sep 2026 08:12:58 +0300

From: Egni Muuga-Põld <[email-masked]>
Sent: Monday, August 31, 2026 5:23 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: 'Tiina Vilberg' <[email-masked]>; 'Indrek Mikk'
<[email-masked]>; 'Maili Hirlak' <[email-masked]>
Subject: Raasiku aleviku keskala DP

Tere

Saadame tutvumiseks Raasiku aleviku keskala DP lahenduse ning palume
võimalust kohtuda Teamsi vahendusel nii kiiresti kui võimalik.

Soovime arutada kavandatud lahenduse sobivust ning saada selgust
küsimuses, kas planeeringu elluviimisel etappide kaupa on võimalik ka
Transpordiameti poolt seatavaid kohustusi rakendada vastavalt
elluviidavatele etappidele.

Lugupidamisega

Egni Muuga-Põld

ConArte OÜ

Juhatuse liige

Maastikuarhitekt / Projektijuht

+372 50 41 371