Subject: Taotlused ja ettepanekud Tallinna piirkonna kõrgepingevõrgu tugevdamise riigi eriplaneeringuga seoses
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Alan Rood REGO"
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "rtk info", <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 09:17:31 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadame Teile OÜ Orbital Tallinn, Pähklimäe Logistika OÜ, East Capital Park 
Rae OÜ ja OÜ VINTSELLE ühispöördumise taotluste ja ettepanekutega Tallinna 
piirkonna kõrgepingevõrgu tugevdamise riigi eriplaneeringuga seoses (palun 
vt manuses).

Lugupidamisega

Gerd Krieger | Juhataja
 <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 
+372 5065 002
OÜ Orbital Tallinn | Hobujaama 4, Tallinn 10151

Käesolev e-kiri on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes e-kirjas 
nimetatud saajale.
Teile ekslikult saadetud e-kirja palume kustutada ning teavitada selle 
saatjat.

This message contains confidential information and is intended only for the 
recipient named.
If you received this message by mistake, please delete it and notify the 
sender.