Subject: päring
From: "Katrin Noodapera" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Apr 2025 11:59:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan teile Vääna Mõisakoolist ja meil on küsimus õppeklasside suurusega. 
Teame, et klassiruumis peab olema pinda 2m2 ühe õpilase kohta ja lae kõrgus 
2,5m , aga ei leia kuskilt infot, et kas on mingi mõjufaktor ka mõisale 
omase võlvlaega.

Ehk kas on kuidagi paika pandud klassiruumidele ka kuupmeetrid, mis peavad 
olema või läheme ruutmeetritega edasi ja kõik on hästi.  Plaanime hetkel 
klassiruumide õpilaste arvu.

Lugupidamisega,

Katrin Noodapera

majandusjuhataja

Vääna Mõisakool

Mob +372 5556 2426

 <http://www.vaanakool.edu.ee/> www.vaanakool.edu.ee