Subject: Re: [registry-notices] Maksuvaldkonna direktiivide ettepanekute kohta arvamuse avaldamine - Bolt
From: "Tiiu Albin" <[email-masked]>
To: "Kevin Kassihin - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Erki Uustalu" <[email-masked]>,Carmen Díaz-Carrasco <[email-masked]>, "tanel.molok" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Sep 2026 15:25:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Dear Kevin

I hope this email finds you well.

Further to the correspondence below, please find attached Bolt's comments on 
the European Commission's proposals for a recast of the Directive on 
Administrative Cooperation (DAC Recast) and the simplification of direct 
taxation directives (Tax Omnibus).

Our response focuses in particular on the DAC7 platform reporting framework, 
given Bolt Technology OÜ's role as the designated Reporting Platform 
Operator for the Bolt group, filing a consolidated DAC7 report centrally 
through EMTA.

Should you have any questions, please do not hesitate to contact us.

Kind regards
Tiiu

Tiiu Albin Pereira
Tax Strategy Lead | Ireland <https://bolt.eu/>

From: delta via Registry Notices <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Wed, Aug 5, 2026 at 9:58 AM
Subject: [registry-notices] Maksuvaldkonna direktiivide ettepanekute kohta 
arvamuse avaldamine
To: Eesti Pangaliit MTÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Eesti Maksumaksjate Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Grant Thornton Baltic OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Ernst & Young Baltic AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, KPMG Baltics OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Aktsiaselts Pricewaterhouse Coopers 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti Kindlustusseltside Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Bolt Technology OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, MM Grupp OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, AS Tallink <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, AS Infortar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, OÜ NG Kapital <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Eesti Energia AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Luminor Holding AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Wolt Eesti OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Dlb Trading OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Baltic Classifieds Group OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Maksuvaldkonna direktiivide ettepanekute kohta arvamuse avaldamine

Registreerimise kuupäev: 05.08.2026

Registreerimise number: 1.1-26/3235-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122 
<https://www.google.com/maps/search/Suur-Ameerika+1,+Tallinn+10122?entry=gmail&source=g>
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee