Subject: FW: Väärismetalltoote seadusest
From: "info - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 16:40:18 +0300

From: Sangla Juveelisalong <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 7, 2026 2:17 PM
To: Triinu Sillamaa - MKM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Väärismetalltoote seadusest

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Mina olen üks eelmise ja ka eelmiste seaduse muutmise seaduste töögrupi
liikmetest. Kui keegi küsis võisin varem pea iga punkti tsiteerida. Nüüd
olen püsti hädas. Ma ei oska kuskilt selgelt välja lugeda, milline on täna
väärismetalltoote märgistamise kord seaduse järgi. Millisest kaalust on
kohustuslik tooteid seaduse mõistes märgistada.

(Kuld, hõbe, palladium, plaatina). Inimesed küsivad ja soovivad
kauplustesse trükitud kujul ostjatele ja ka kontrolliatele välja panna.
Soovitav oleks seaduse tekstist. Kas saaksite mulle selle saata. Oleksin
teile väga tänulik, sest kolleegid on harjunud minult  küsima. Tahavad
n.ö. must valgel  seadusekohta näha, et tegelikus müügitöös õieti käituda.

Täna on seaduses nii palju muudatusi ja need on nii segaselt esitatud, et
lihtne inimene ei oska sealt tõde välja lugeda. Kahjuks on neid lihtsaid
inimesi ka kontrollijate hulgas.

Lugupidamisega

Jevgeni Kampus

Subject: Väärismetalltoote seadusest
From: "Sangla Juveelisalong" <[email-masked]>
To: "Triinu Sillamaa - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 14:17:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Mina olen üks eelmise ja ka eelmiste seaduse muutmise seaduste töögrupi
liikmetest. Kui keegi küsis võisin varem pea iga punkti tsiteerida. Nüüd
olen püsti hädas. Ma ei oska kuskilt selgelt välja lugeda, milline on täna
väärismetalltoote märgistamise kord seaduse järgi. Millisest kaalust on
kohustuslik tooteid seaduse mõistes märgistada.

(Kuld, hõbe, palladium, plaatina). Inimesed küsivad ja soovivad
kauplustesse trükitud kujul ostjatele ja ka kontrolliatele välja panna.
Soovitav oleks seaduse tekstist. Kas saaksite mulle selle saata. Oleksin
teile väga tänulik, sest kolleegid on harjunud minult  küsima. Tahavad
n.ö. must valgel  seadusekohta näha, et tegelikus müügitöös õieti käituda.

Täna on seaduses nii palju muudatusi ja need on nii segaselt esitatud, et
lihtne inimene ei oska sealt tõde välja lugeda. Kahjuks on neid lihtsaid
inimesi ka kontrollijate hulgas.

Lugupidamisega

Jevgeni Kampus