Subject: Viimsi valla poolne arvamusavaldus seoses Riigitee 11254 Muuga tee km 1,50–2,51 asuva teelõigu rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetulusega
From: Siim Jürima <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Kommunaalosakond" <[email-masked]>, "Alar Mik" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 10:49:38 +0300

Tere

Esitame Viimsi valla poolsed ettepanekud seoses Riigitee 11254 Muuga tee
km 1,50–2,51 asuva lõigu rekonstrueerimise projekteerimistingimuste
menetlusega.

Ettepanek täiendada Lisa 1. Projekteerimistingimuste eelnõu punkt 5.2
järgnevalt: Sõidutee trassi kujundamisel arvestada Viimsi Vallavalitsuse
23.05.2024 projekteerimistingimustest „Projekteerimistingimused nr
TE-1174-1 Muuga tee jalgratta- ja jalgtee projekti koostamiseks“ ja
sellest tuleneva kergliiklustee trassi asetusest.

Ettepanek täiendada Lisa 1. Projekteerimistingimuste eelnõu punkt 5.3
järgnevalt: Bussipeatused ja jalakäijate juurdepääsud lahendatakse Viimsi
Vallavalitsuse 23.05.2024

projekteerimistingimustest „Projekteerimistingimused nr TE-1174-1 Muuga
tee jalgratta- ja jalgtee projekti koostamiseks“ lähtuvalt eraldisesiva
projektiga. Mitte näha ette olemasolevate bussipeatuste säilitamist.

Lugupidamisega

Siim Jürima
teede vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8861

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee