Subject: IP6203-K2 Räpina-Leevaku 10 kV fiidri rekonstrueerimine Räpina vallas Põlvamaal (muudatus)
From: "Kangro, Kunnar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 10:50:44 +0300

Tere

Seoses AJ14650 asukoha muutmisega saadan projekti uuesti
kooskõlastamiseks. Muutub ainult AJ14650ga seoduv – muu jääb samaks.
Palume tagasisidet esimesel võimalusel, kuna ehitustööd tegelikult juba
käivad. Aitäh!

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kunnar Kangro

Vanemprojekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53045971

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.