Subject: C-494/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Sep 2025 10:01:38 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/433
Kohtuasja number: C-494/25
Vastuse kuup�ev: 10.10.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: f��silise isiku tulumaks; kohustus v�tta arvesse 
maksukohustuslase isiklikku ja perekondlikku olukorda; liikmesriikide vahel 
s�lmitud topeltmaksustamise v�ltimise leping; maksustamine; mitteresidendi 
�igus maksusoodustusele; mitteresidendist maksumaksja; t��tajate 
liikumisvabadus liidu piires
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 45

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8374

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium