Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/26-0744 - "Riigikaitseseaduse täiendamise seaduse (tuumarelvade Eestis viibimine) eelnõu (960 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jun 2026 16:16:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/26-0744 - Riigikaitseseaduse täiendamise seaduse 
(tuumarelvade Eestis viibimine) eelnõu (960 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 25.6.2026 
resolutsioonile.

Osapooled: Kaitseministeerium

Tähtaeg: 09.07.2026 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/dfe6a3b5-69b4-4463-83a3-7f0c2ae76f92
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/dfe6a3b5-69b4-4463-83a3-7f0c2ae76f92?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main