Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jun 2024 13:04:34 +0300

Viljandi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/04117 
aadressile Viljandi maakond, Viljandi vald, Vana-Võidu küla, Lipi, Viljandi 
maakond, Viljandi vald, Vana-Võidu küla, Lipi (Autovarjualune, 
Autovarjualune) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Tegevus tee kaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27016329>  (menetlus nr: 
418613), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 25.06.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viljandi Vallavalitsus) või menetleja (JAANA ARAKAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister