Subject: Ettepanek kohtumiseks
From: "Kaido Rosin" <[email-masked]>
To: "Pille Lehis" <[email-masked]>, "AKI info" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Apr 2024 12:29:20 +0300

Tere!

Vabandused nii hilise küsimise ja ettepaneku pärast.

Riigikogu majanduskomisjoni esimees hr Priit Lomp soovib kutsuda Teid 
majanduskomisjoni istungile rääkima ameti töödest, tegemistest ja 
plaanidest.

Ja siis ühe teemana ka ohuteavitusest, selleks andmete kasutamisest ja AKI 
arvamusest (vt manuses).

Esimene võimalik aeg oleks 15.04. (E) kl 11:10.

Kas pakutud aega sobib Teile?

Parimate soovidega

Kaido Rosin

Riigikogu majanduskomisjoni nõunik-sekretariaadijuhataja

T: +372 631 6433

M: +372 5349 6433

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee> www.riigikogu.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 26, 2024 8:44 AM
To: Kaido Rosin <[email-masked]>
Subject: Arvamuse avaldamine eelnõule

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Arvamuse avaldamine eelnõule

Registreerimise kuupäev: 26.03.2024

Registreerimise number: 1.2.-4/24/748-2

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/et/teenused-poordumisvormid/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.facebook.com/pages/Andmekaitse-Inspektsioon/135347539863880> 
Facebookist