Subject: Ed: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: Marju Tõldsepp <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 May 2026 12:03:57 +0300

Tere

Palun registreerige taotlus.

Marju Tõldsepp

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Lääne-Virumaa esindus

(+372) 5851 6457

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Saatja: Ehitisregistri menetluskeskkond <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 13. mai 2026 16:51
Adressaat: Marju Tõldsepp <[email-masked]>
Teema: Palume teie kooskõlastust eelnõule

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Viru-Nigula vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2611371/01263 aadressile Lääne-Viru maakond, Viru-Nigula vald, Aseriaru 
küla, Tuuleveski (tuulegeneraator Enercon E92) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tuulegeneraatori kasutusluba

Palun avage eelnõu 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27851021> e-ehituse 
keskkonnas (menetlus nr: 533245), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest 
vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viru-Nigula vallavalitsus) või menetleja (RASMUS PAULUS) poole.