Subject: FW: Märjamaa metskond 28, Konuvere küla, Märjamaa vald,Rapla maakond liitumine kindlaksmääratud piirkonnas. LC4955
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 14:19:13 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked]>
Sent: Monday, July 6, 2026 2:11 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: FW: Märjamaa metskond 28, Konuvere küla, Märjamaa vald,Rapla 
maakond liitumine kindlaksmääratud piirkonnas. LC4955

Tsau,

Saadan parandatud projekti, palun anna märku kas said kätte selle kirja?

Parimate soovidega,

Egle Ninep-Kaselt

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/> 
<https://twitter.com/EnersenseAs> 
<https://www.facebook.com/enersenseestonia> 
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

From: Egle Ninep-Kaselt
Sent: Monday, July 6, 2026 2:09 PM
To: 'Elliko Kõiv' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Märjamaa metskond 28, Konuvere küla, Märjamaa vald,Rapla 
maakond liitumine kindlaksmääratud piirkonnas. LC4955

Tsau,

Saadan parandatud projekti.

Parimate soovidega,

Egle Ninep-Kaselt

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/> 
<https://twitter.com/EnersenseAs> 
<https://www.facebook.com/enersenseestonia> 
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

From: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 17, 2026 11:25 AM
To: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Märjamaa metskond 28, Konuvere küla, Märjamaa vald,Rapla 
maakond liitumine kindlaksmääratud piirkonnas. LC4955

Hei

Sain eile Indrek Vendlalt nüüd tagasiside.

Tööprojekt veel lukus ei ole. 23.04.26 versioon on viimane, mis TRAM-ile on 
esitatud. Kuna see on nii mahukas, siis ma sulle seda CAD joonist edastama 
ei hakanud (manuses tiitelleht), palun suhtle TP projekteerijaga ja võta 
viimane/lõplik versioon oma projektis aluseks 😊

Liitumise ehitamist peab koordineerima meie töövõtjaga. Töövõtja esindaja on 
Sandor Laanemäe, tel: 5854 3304, e-mail: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Indrek Vendla tagasiside oli veel, et  jõkke suubuva kraavi sügavus on üle 5 
m. Probleemiks võib saada sinna lahtisel meetodil kaabli paigaldamine (siia 
paluks ka ristmevälja joonist). Hetkel ei ole ka teada, millal töövõtja seda 
kraavi rajama hakkab, seega palun kavanda kinniselt.

Ühesõnaga võta TP alla ja siis vaatame koos edasi 😊

Ikka head

Elliko

From: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 11, 2026 11:47 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Märjamaa metskond 28, Konuvere küla, Märjamaa vald,Rapla 
maakond liitumine kindlaksmääratud piirkonnas. LC4955

From: Margus Magus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 10, 2026 1:00 PM
To: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Märjamaa metskond 28, Konuvere küla, Märjamaa vald,Rapla 
maakond liitumine kindlaksmääratud piirkonnas. LC4955

You don't often get email from [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Learn why this is important 
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tere

Kui teemaks Märjamaa metskond 28.

On ol.olev projekt saata alla, teeprojektis on näidatud ära sh soovitud LK 
asukoht: https://pilv.transpordiamet.ee/s/eSpeMtvTJAR0hxQ

                               Terv

Margus Magus
juhataja

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond

tel. 5919 8701

Teelise 4, 10916 Tallinn
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 10, 2026 10:15 AM
To: Margus Magus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Märjamaa metskond 28, Konuvere küla, Märjamaa vald,Rapla maakond 
liitumine kindlaksmääratud piirkonnas. LC4955

Tere,

Projekteerime Elektrilevi OÜ tellimusel, riigitee nr 4 Tallinn-Pärnu-Ikla 
tee äärde tänavavalgustuse liitumise projekti. Küsin, kas teil on seal 
olemasolev teeprojekt ja geoalus ka olemas juba?

Kas saaksite neid meile jagada, et saaksime need aluseks võtta?

Lisan manuses asukohaskeemi.

Parimate soovidega,

Egle Ninep-Kaselt

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/> 
<https://twitter.com/EnersenseAs> 
<https://www.facebook.com/enersenseestonia> 
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.