Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Mar 2026 08:59:19 +0200

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlus nr 
2611002/02261 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Kabala küla, Sarapiku 
tee 10 (Üksikelamu) ja soovib teid kaasata menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub 
projekteerimistingimustega üksikelamu ehitusõiguse andmist Kabala külas 
Sarapiku tee 10 maaüksusele. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda 
ehitisregistri vahendusel ja valla veebilehel 
https://rapla.ee/kabala-kula-sarapiku-tee-10-uksikelamu/. Tingimusi, 
juhiseid projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid vastavalt kaasatud 
isiku või koostöötegija pädevusele saab esitada ehitisregistri vahendusel 
või valla e-posti aadressile [email-masked].

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27764094> . E-ehituse 
keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 23.03.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.