Subject: 10 kV õhuliini remondiprojekti IP8218 kooskõlastamine, AJ Bituumeni ja Kõrgemäe haruliini remont, juhtme vahetus AJ RUUDI:JQG 10 kV fiider, Kurista küla
From: "Alexander Moroz" <[email-masked]>
To: "maantee" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 19:24:34 +0300

Tere

Saadan Teile kooskõlastamiseks 10 kV õhuliini remondiprojekti nr IP8218
„AJ Bituumeni ja Kõrgemäe haruliini remont, juhtme vahetus AJ RUUDI:JQG 10
kV fiider, Kurista küla, Jõgeva vald, Jõgeva maakond“.

Projekti raames asendatakse olemasolev paljasjuhtmeline õhuliin kaetud
juhtmega.

IP8218 remondiprojekti raames asendatakse olemasolev paljasjuhtmeline
õhuliin uue kaetud juhtmega õhuliiniga. See suurendab elektrivarustuse
töökindlust ja muudab 10 kV liini ohutumaks.

Projekteerimise käigus selgus, et olemasolevad raudbetoonmastid ei vasta
uute juhtmete nõuetele. Seetõttu plaanime olemasolevad raudbetoonmastid
asendada puitmastidega ning mastide paigutust optimeerida.

Kõrgemäe kinnistul asuv toega mast nr 1 demonteeritakse ning juhtmed
kinnitatakse masti nr 125 traaversile.

Tööd teostatakse olemasoleva liinikoridori piires.

Palun võimalusel menetleda taotlust kiirendatud korras.

Samuti palun edastada ametniku kontaktandmed, kes hakkab taotlust
menetlema.

Lugupidamisega
Alexander Moroz
Projekteerija

Elektrilevi OÜ
+372 5354 4098 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>