Subject: FW: Lageda, Kose alevik mahasõit
From: "Hans Keskrand" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jul 2024 09:36:49 +0300

From: Priit Kirotar <[email-masked]>
Sent: Monday, July 8, 2024 9:34 AM
To: Hans Keskrand <[email-masked]>
Subject: Lageda, Kose alevik mahasõit

Tere

Sooviksime arutada Lageda kinnistu mahasõitu Kose alevikus. Palun andke
teada, millal Teil oleks aega antud teemal suhelda.

Lugupidamisega

Priit Kirotar

Projekteerimise projektijuht

—

+372 520 8551

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://mapri.eu/>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.