Subject: Koolieelsete lasteasutuste saalide suurused
From: Katre Jõgeva <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jun 2024 10:30:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun Teie poole seoses koolieelsete lasteasutuste ruumiprogrammi kohta.

Määruses nr 131 „Tervisekaitsenõuded koolieelse lasteasutuse maa-alale,
hoonetele, ruumidele, sisustusele, sisekliimale ja korrashoiule“ on
määratud, et alates nelja rühmalisest lasteasutuses peab olema muusika- ja
võimlemissaal.

Tutvudes Tallinna ja teiste linnade koolieelsete lasteasutuse
ruumiprogrammiga, siis saalide suurused erinevad oluliselt.

Mis määruses või muus kokkuleppes on määratud koolieelsete lasteasutuste
saalide suurused.

Lugupidamisega

Katre Jõgeva

arhitekt

6404636

inseneri- ja arendusosakond