Subject: C-599/26
From: <[email-masked]>
To: "Kristo-Taavi Ruus - RAM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jul 2026 11:11:01 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/366
Kohtuasja number: C-599/26
Vastuse kuup�ev: 23.07.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: avalik sektor; miinimumpalk; preemia
�iguslikud vormid: direktiiv (EL) 2022/2041; EL p�hi�iguste harta artikkel 
17; EL p�hi�iguste harta artikkel 20; EL p�hi�iguste harta artikkel 31

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8882

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium