Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 09:59:35 +0300

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/13303 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik, 
Kirsi-Ristikivisauna (Kahepereelamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks: • Transpordiamet (riigitee 
11245 Kiisa-Kohila tee) Selgitavad materjalid on leitavad: 1) Sektsioonis 
“Toimingud”>”Kooskõlastajate märkused”> “Kohila Vallavalitsus Erki Freiberg> 
märkus 1 ja 2 (kooskõlastatud tingimustel) 2) Sektsioonis “Lisad” 3) 
Sektsioonis “Tingimused” Materjalide tutvumiseks tuleb id-kaardi sisse 
logida www.ehr.ee ja seejärel klõpsata e-kirjas näidatud lingil.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27898536>  (menetlus nr: 
501701), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.