Subject: Vs: Riigitee 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee km 125,8 ristmiku ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Liisa Unt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 May 2026 09:02:30 +0300

Tere.

Edastan vastuse.

Lugupidamisega

Liisa Unt

Arendusjuhi asetäitja

Tähe 118, 50107, Tartu

Tel: +372 730 6236

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tartuvesi.ee/> www.tartuvesi.ee

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 18. mai 2026 15:03
Adressaat: Telia Eesti AS <[email-masked]>; AS Gaasivõrk 
<[email-masked]>; aktsiaselts Tartu Veevärk <[email-masked]>; 
Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus <[email-masked]>
Teema: Riigitee 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee km 125,8 ristmiku ehitusprojekti 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee km 125,8 ristmiku ehitusprojekti 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 18.05.2026

Registreerimise number: 8-1/26-055/8622-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>