Subject: Vs: Automaatvastus: LEIR Group OÜ kontaktipäring WE BUILD konsortsiumi osas
From: "Ragnar" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Aug 2026 16:32:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kas selles osas on ehk olnud vahepal mingeid arenguid?

Best regards

Ragnar Russe

Group Head of Compliance & Regulatory Relationships

 <https://leir.io/>

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

LEI:  <https://search.gleif.org/#/record/984500B1E8B0563CFE31> 
984500B1E8B0563CFE31

Saatja: info - MKM <[email-masked]>
Saaja: "[email-masked]"<[email-masked]>
Kuupäev: Wed, 22 Jul 2026 10:24:38 +0300
Teema: Automaatvastus: LEIR Group OÜ kontaktipäring WE BUILD konsortsiumi 
osas

Tere

Täname Teid pöördumast Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi poole. 
Teatame, et oleme e-kirja kätte saanud ja vastame Teile esimesel võimalusel.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Hello,

Thank You for contacting the Ministry of Economic Affairs and 
Communications. We will respond as soon as possible.

Ministry of Economic Affairs and Communications

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.

This e-mail may contain information which is classified for official use.