Subject: Vs: Kaubandus-Tööstuskoja tagasiside turismitegevuskava 2026-2029 eelnõu kohta
From: "Marko Udras" <[email-masked]>
To: "Kristina Jerjomina - MKM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Oct 2025 14:58:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Kristina!

Saadan Kaubandus-Tööstuskoja kommnetaarid ja ettepanekud turismitegevuskava 
2026-2029 eelnõu kohta.

Tervitades

Marko Udras

Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja

 <tel:+372%20604%200070> +372 604 0070

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

Saatja: Kristina Jerjomina - MKM <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 30. september 2025 17:04
Adressaat: Turismi koostööpartnerid - MKM <[email-masked]>
Koopia: Ede Teinbas - MKM <[email-masked]>; Aleksandr Michelson - MKM 
<[email-masked]>; Kati Kikas - MKM <[email-masked]>
Teema: Turismitegevuskava 2026-2029 eelnõu

Head turismi koostööpartnerid!

Osad teist on ilmselt juba saanud eelnõude infosüsteemi kaudu 
turismitegevuskava 2026-2029 eelnõu, kuid jagan seda ka eraldi, et jõuaks 
veidi suurema ringini. Lisasin ministri kirja, tegevuskava eelnõu ja 
lühiülevaate.

Tegevuskavas on kirjas, mida tuleb ministeeriumidel, asutustel, ettevõtjatel 
ja erialaliitudel järgmise nelja aasta jooksul turismi valdkonnas ära teha 
selleks, et turismil läheks paremini, lisandväärtus kasvaks. Tegemist on 
eelnõuga ja ootame sellele tagasisidet:

*	Kas teiega seonduvad tegevused on realistlikud ja nõustute neid enda peale 
võtma? Ja mis ajaks saaksid need tehtud?
*	Kas tegevuskava eesmärgid on teie hinnangul realistlikud?
*	Kes ja mida peaks veel järgmise nelja aasta jooksul ära tegema?
*	Kas on tegevusi, mille võiks teie hinnangul välja jätta?

Tagasisidet ootame hiljemalt 8. oktoobriks.

Pärast tagasiside saamist täiendame tegevuskava ja minister kinnitab selle 
käskkirjaga.

Kui teil tekib tegevuskava kohta küsimusi, siis võtke minuga julgelt 
ühendust.

Heade soovidega

	Kristina Jerjomina
turismi valdkonnajuht
Ettevõtluskeskkonna ja tööstuse osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372625 6420  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn