Subject: Avaliku rahvaspordi ürituse (Räpina Rattatuur 20.06.2026) kooskõlastuse taotlus
From: "Kurmet Karsna" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jun 2026 10:55:25 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Räpina Spordiklubi korraldab 20. juunil 2026 traditsioonilist Räpina
Rattatuuri. Räpina vallas peab olema ürituse korraldamiseks kooskõlastused
Maanteeameti, Piirivalve ja Politseiameti ja  Päästeametiga. Räpina valda,
Politsei ja piirivalveametisse kooskõlastus saadetud, maanteeametilt luba
olemas.

Soovime Päästeametilt ürituse korraldamiseks kooskõlastust (Räpina vallale
sobib ka saadetud kirja vastuskiri, et olete ürituse kooskõlastanud)

Manusega lisatud Räpina rattatuuri Maanteeameti liikluskorralduse skeem ja
kooskõlastus. Samuti lisan Räpina valda saadetud avaliku ürituse
korraldamise taotlus.

Ootame Teiepoolset tagasisidet, et Räpina vald saaks anda ürituse
korraldamise loa.

Lugupidamisega

Kurmet Karsna

Räpina Spordiklubi

Tel. 5220434