Subject: Kaubandus-Tööstuskoja tagasiside andmenõusoleku ja volituste haldamise andmekogu põhimääruse eelnõu kohta
From: "Marko Udras" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Cyrsten Rohumaa - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 12:34:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadan Kaubandus-Tööstuskoja arvamuse määruse „Andmenõusoleku ja volituste 
haldamise andmekogu põhimäärus ning andmekogu infosüsteemide pidamise, 
haldamise ja kasutamise kord“ eelnõu kohta.

Parimate soovidega

Marko Udras

Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200070> +372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>