Subject: Palve lisada Eesti Kurtide Liidu nimi ligipääsetavusega seotud teabe juurde
From: "EKL" <[email-masked]>
To: "Krista Erg-Scacchetti", <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 08:01:22 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Täname teid kirja eest!

Soovime taas juhtida tähelepanu asjaolule, millele oleme ka varem viidanud: 
Eesti Kurtide Liit tegeleb aktiivselt ligipääsetavuse temaatikaga ning on 
selle valdkonna oluline partner ja osapool.

Kahjuks ei kajastu meie organisatsiooni nimi teie veebilehel 
ligipääsetavusega seotud teabe juures. Palume võimalust lisada Eesti Kurtide 
Liidu nimi vastavasse jaotisesse, et kajastada õiglaselt meie panust ja 
rolli selles valdkonnas. https://mkm.ee/ligipaasetavus#seotud-organisatsioo

Oleme valmis koostööks ning vajadusel edastama lisainfot meie tegevuse 
kohta.

Heade soovidega,

Eesti Kurtide Liidu juhatus

Nõmme tee 2, Tallinn 13426

e.post: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

EKL koduleht: www.ead.ee <http://www.ead.ee>

On 2. May 2025, at 18:12, Krista Erg-Scacchetti - MKM <[email-masked]> 
wrote:

Tere!

Olete oodatud ligipääsetavuse inspiratsioonipäevale 15. mail ! Haarake koht 
endale ning jagage infot ka teistega!

Mis: Ligipääsetavuse inspiratsioonipäev
Millal: 15. Mail, ligipääsetavuse päeval, kell 11.00-16.00
Kus: Tallinnas, Suur-Ameerika 1 (ministeeriumide ühishoone) Tamme saalis
Eesmärk: Ligipääsetavuse päeva tähistamine, ligipääsetavust edendavate 
inimeste tutvuste loomine ja hoidmine, kogemuste vahetamine ja heade 
praktikate levitamine, teadlikkuse tõstmine.
Sihtrühm: Ligipääsetavust edendavate inimeste võrgustik ja ligipääsetavusest 
huvituvad inimesed erinevatelt erialadelt.
Mis toimub: Sel aastal sisustavad päeva mitmekülgsed ettekandeid 
ligipääsetavuse edendamise headest praktikatest meilt ja mujalt. Lisaks on 
plaanitud pikk lõunapaus kontaktide loomiseks, hoidmiseks ning 
mõttevahetuseks.

Registreeru juba täna, sest osalemine on tasuta ja kohtade arv piiratud!
Registreerimine kuni 12. maini siin: https://forms.office.com/e/S9PrprksrB
Olenemata sellest, kas osaled sündmusel või mitte, saad jagada oma 
inspireerivaid mõtteid siin:https://forms.office.com/e/kzGY5CvpQz
Sündmuse info ja materjalid lisatakse siia: https://mkm.ee/ligipaasetavus
Kontaktisik: Krista Erg-Scacchetti, [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> , tel 5662 8067

Kohal on kirjutustõlk ja viipekeeletõlgid. Info ühishoone külastajatele on 
siin: 
https://www.mkm.ee/ministeerium-uudised-ja-kontakt/uhishoone-kulastajale

Kohtumiseni!

	Krista Erg-Scacchetti
nõunik
Võrdsuspoliitika osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+3725662 8067  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee/> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn