Subject: FW: Vangistusseaduse ja karistusregistri seaduse muutmise ning kriminaalhooldusseaduse kehtetuks tunnistamise seadus
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Oct 2025 16:44:21 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, October 3, 2025 4:36 PM
To: Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>
Subject: Vangistusseaduse ja karistusregistri seaduse muutmise ning 
kriminaalhooldusseaduse kehtetuks tunnistamise seadus

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie tagasisidet eelnõu kohta ootame hiljemalt 10.10.2025 e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

EIS-is: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/a5bf4db7-b48e-4b5b-81d8-4e82667549fd

Pealkiri: Vangistusseaduse ja karistusregistri seaduse muutmise ning 
kriminaalhooldusseaduse kehtetuks tunnistamise seadus

Registreerimise kuupäev: 03.10.2025

Registreerimise number: 8-1/8040-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee