Subject: Teade plaanilisest liinihooldusest 20158 Eidapere-Mukri tee kinnistul
From: "Segesment liinihooldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 2 May 2025 09:08:11 +0300

Lugupeetud Maaomanik või tema Esindaja

Käesolevaga teatame, et vastavalt Elektrilevi OÜ tellimusele oleme 
kohustatud teostama 10 kV liinikoridori hooldustöid ning laiendust teile 
kuuluva(te)l kinnistu(te)l.

Kirja manusesse on lisatud tööde kirjeldus ning ortofoto liinilõigust, kus 
võib tekkida vajadus liinikoridori laiendada, et viia selle vastavusse 
kaitsevööndi nõutud laiusega. Suurema osa puudest üldjuhul langetame 
giljotiiniga ning jätame hunnikutesse täistüvena, et maaomanik saaks 
vajadusel neid ise sobivasse mõõtu lõigata või koostöös teiste maaomanikega 
hakkepuiduks realiseerida. Kui soovite, et me lõikaks neid kohe mõõtu, siis 
andke palun sordimendid enne teavituses oleva tähtaja teada.

Kui liinilõigul on piisvalt võsamahtu, hea ligipääs ning pinnase kandevõime, 
siis püüame kasvava võsa purustada kettniiduki abil. Palume esimesel 
võimalusel meile teada anda, kui antud töömeetod ei sobi. Siis teostame võsa 
langetamist käsitsi ning paneme raidmed kaitsevööndi piires vaaludesse.

Lugupidamisega,

Segesment OÜ
Elektrilevi  OÜ volitatud koostööpartner

  <https://s3.amazonaws.com/mailtrack-signature/logo-grey.png> 	Sent with 
Mailsuite  ·  Unsubscribe 
<https://mailsuite.com/#%23mt_unsubscribe_link%23%23>
	05/02/25, 09:05:20 AMRemove

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.