Subject: Dokumendi nr 1-7/26-260 edastamine
From: "Sirje Arus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Tapa Vallavalitsus" <[email-masked]>
Cc: "Raili Lanno" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 09:31:02 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan otsuse Estonian Spirit OÜ Moe piiritusetehase käitamisloa 
väljastamise kohta.

Lugupidamisega

	 Sirje Arus
ehitus- ja tööstusbüroo peaspetsialist
+372 667 2171 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.