Subject: Rae valla Lehmja küla Põllukivi kinnistu ja lähiala detailplaneeringu koostamisest ning elluviimisest
From: "Kadri Randoja" <[email-masked]>
To: "Krista Einama" <[email-masked]>, "Marek Lind" <[email-masked]>, "Kristi Moisto" <[email-masked]>
Cc: Annika Jõgimaa <[email-masked]>,Tõnis Kõiv <[email-masked]>, <[email-masked]>,Tarmo Jõe <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Oct 2025 11:42:12 +0300

Tere

Transpordiameti poolt edastati 12.09.2025 Rae Vallavalitsusele kiri nr
7.2-2/25/14190-9 Põllukivi kinnistu ja lähiala detailplaneeringu
kooskõlastamata jätmise osas.

Ameti poolt on välja toodud kolm alternatiivset eeldust, mille põhjal
võiks detailplaneeringu jätkamist kaaluda:

3.1. Planeering pannakse mõneks ajaks ootele, kuni on kindel, et riigitee
2 põhiprojekt viiakse ellu vastavalt teehoiukavas määratud ajaperioodile
(2029-2030). Planeeringuga määratakse tingimus, et hoonete ehitusload saab
väljastada peale põhimaantee projekti elluviimist.

3.2. Planeeringuga määratakse huvitatud isiku kohustus terviklikult
toimiva liikluslahenduse rajamiseks (näiteks Rukki suundristmiku rajamine
koos lisaradadega ja 11332 Bensiinijaama tee km 0,53-0,66 likvideerimine
(tankla lõik).

3.3. Planeeringuga määratakse huvitatud isiku kohustus riigitee 2
põhiprojekti proportsionaalseks kaasrahastamiseks. Ettepanek vajab
täpsustamist ametisiseselt, sh kas meil on võimalik riigi põhimaantee 2
ehitamist teehoiukavas ajaliselt ettepoole tuua, et see sobiks paremini
planeeringu elluviimise kavaga.

Välja toodud alternatiivide kaalumiseks palub Rae Vallavalitsus
Transpordiametilt p 3.2. ja p 3.3. osas võimalikku maksumust/eelarvelist
suurusjärku.

Lugupidamisega

Kadri Randoja
arhitekt

Rae Vallavalitsus

Telefon: 5981 3141

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veeb:  <http://www.rae.ee/> www.rae.ee

From: Kadri Randoja
Sent: Thursday, September 18, 2025 11:28 AM
To: Tarmo Jõe <[email-masked]>; [email-masked]
Cc: Annika Jõgimaa <[email-masked]>; Tõnis Kõiv
<[email-masked]>; Krista Einama <[email-masked]>;
[email-masked]
Subject: Rae valla Lehmja küla Põllukivi kinnistu ja lähiala
detailplaneeringu piirnemine riigiteega, planeeringualale juurdepääsud

Tere

Koostan Põllukivi kinnistu ja lähiala detailplaneeringut, mis piirneb
riigiteega. Samuti toimuvad alale juurdepääsud riigiteelt.

Transpordiamet on seadnud alternatiivsed eeldused, mille põhjal võiksid
nad detailplaneeringu jätkamist kaaluda.

1. Planeeringuga määratakse huvitatud isiku kohustus terviklikult toimiva
liikluslahenduse rajamiseks (näiteks Rukki suundristmiku rajamine koos
lisaradadega ja 11332 Bensiinijaama tee km 0,53-0,66 likvideerimine
(tankla lõik).

2. Planeeringuga määratakse huvitatud isiku kohustus riigitee 2
põhiprojekti proportsionaalseks kaasrahastamiseks. Ettepanek vajab
täpsustamist ametisiseselt, sh kas meil on võimalik riigi põhimaantee 2
ehitamist teehoiukavas ajaliselt ettepoole tuua, et see sobiks paremini
planeeringu elluviimise kavaga.

Detailplaneeringu menetlemise jätkamiseks (kooskõlastamine
Transpordiametiga) ning elluviimiskava täpsustamiseks palun võimalusel
infot „Riigitee nr 2 Tallinn - Tartu - Võru - Luhamaa km 7,3 – 20,0 Peetri
– Vaida lõigu ehitusprojekt“ projekti Transpordiameti poolt välja toodud
tee osade väljaehitamise ning ka lammutamise eeldatavat maksumust.

Lisan parema ülevaate saamiseks detailplaneeringu materjalid lingina.

<https://raevald-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/kadri_randoja_rae_ee/Ei8
5NxOQXdZLnOiguv4cY18BytbRBji-6ScoB5cOnuD3nA?e=909zRu>  Põllukivi

Lugupidamisega

Kadri Randoja
arhitekt

Rae Vallavalitsus

Telefon: 5981 3141

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veeb:  <http://www.rae.ee/> www.rae.ee

From: Kadri Randoja
Sent: Tuesday, September 16, 2025 2:40 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>; Marek Lind
<[email-masked]>
Cc: Annika Jõgimaa <[email-masked]>; Tõnis Kõiv
<[email-masked]>; [email-masked]
Subject: Rae valla Lehmja küla Põllukivi kinnistu ja lähiala
detailplaneeringu koostamisest ning elluviimisest

Tere

Transpordiameti poolt edastati 12.09.2025 Rae Vallavalitsusele kiri nr
7.2-2/25/14190-9 Põllukivi kinnistu ja lähiala detailplaneeringu
kooskõlastamata jätmise osas.

Ameti poolt on välja toodud kolm alternatiivset eeldust, mille põhjal
võiks detailplaneeringu jätkamist kaaluda:

3.1. Planeering pannakse mõneks ajaks ootele, kuni on kindel, et riigitee
2 põhiprojekt viiakse ellu vastavalt teehoiukavas määratud ajaperioodile
(2029-2030). Planeeringuga määratakse tingimus, et hoonete ehitusload saab
väljastada peale põhimaantee projekti elluviimist.

3.2. Planeeringuga määratakse huvitatud isiku kohustus terviklikult
toimiva liikluslahenduse rajamiseks (näiteks Rukki suundristmiku rajamine
koos lisaradadega ja 11332 Bensiinijaama tee km 0,53-0,66 likvideerimine
(tankla lõik).

3.3. Planeeringuga määratakse huvitatud isiku kohustus riigitee 2
põhiprojekti proportsionaalseks kaasrahastamiseks. Ettepanek vajab
täpsustamist ametisiseselt, sh kas meil on võimalik riigi põhimaantee 2
ehitamist teehoiukavas ajaliselt ettepoole tuua, et see sobiks paremini
planeeringu elluviimise kavaga.

Välja toodud alternatiivide kaalumiseks palub Rae Vallavalitsus
Transpordiametilt p 3.2. ja p 3.3. osas võimalikku maksumust/eelarvelist
suurusjärku.

Lugupidamisega

Kadri Randoja
arhitekt

Rae Vallavalitsus

Telefon: 5981 3141

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veeb:  <http://www.rae.ee/> www.rae.ee