Subject: RE: Mure päästeameti vastuse puudumise ja tuleohutuskontrolli tellimise üle
From: "Mari Tikan" <[email-masked]>
To: Tuule Kisuvere Korteriühistu <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>, "Kaja Sepp" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 12:41:15 +0300

Tere

Olles suhelnud Teie murele lahenduse leidmisel Päästeametiga, saime teada, 
et Teie esialgne pöördumine Päästeametisse oli kahetsusväärsel kombel jäänud 
toppama.

Kuid nüüdseks on meile teadaolevalt 26.08.2025 Rakvere päästepiirkonna 
pealik ja piirkonnainspektor Teid külastanud ja nõustamise läbi viinud.

Lugupidamisega

Mari Tikan
nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 522 4894
 <https://www.siseministeerium.ee/> 
<http://www.facebook.com/siseministeerium> 
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>

From: Tuule Kisuvere Korteriühistu <[email-masked]>
Sent: Monday, August 18, 2025 12:32 PM
To: SiM info <[email-masked]>
Subject: Mure päästeameti vastuse puudumise ja tuleohutuskontrolli tellimise 
üle

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud Siseministeerium,

Soovime pöörduda Teie poole seoses Päästeameti tegevusega. Oleme meie 
kortermaja elanike nimel võtnud korduvalt ühendust Päästeametiga, et tellida 
tuleohutuskontroll ning saada inspektorilt ametlikke ettekirjutisi ohutuse 
parandamiseks. Oleme pöördunud nende poole kolme erineva kanali kaudu, kuid 
kahjuks ei ole me juba üle kuu aja saanud mitte mingisugust vastust.

See on tekitanud meis tõsist pettumust ja muret, sest arvasime, et inimeste 
ohutus kortermajades on Eestis üks selge prioriteet. Risk elanike elule ja 
tervisele on suur, eriti kui tegemist on hoonega, kus kasutatakse 
tahkekütet. Sellises olukorras on süsteemne ja professionaalne 
tuleohutusjärelevalve äärmiselt oluline.

Soovime siiralt panustada ohutuma elukeskkonna loomisesse ning oleme valmis 
tegema koostööd, kuid kahjuks tundub, et Päästeamet ei reageeri meie 
pöördumistele ega näita huvi elanike murede vastu. Palume Siseministeeriumil 
kontrollida olukorda ning anda meile teada, kuidas tagatakse kortermajade 
elanike ohutus ning kuidas peaksime edasi toimima, et ametlik 
tuleohutuskontroll saaks teostatud.

Ette tänades ja kiiret reageerimist oodates,

Rene Säkk

KÜ Tuule, Kisuvere