Subject: Re: kutse Riigikogu korruptsioonivastase erikomisjoni 14. aprilli 2025 istungile
From: Anu Kärtner <[email-masked]>
To: "vana RAM Info",Siiri Tõniste, "Airi Ausmees" <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 10:37:21 +0300

Tere

Anu Kärtner <[email-masked]> kirjutas kuupäeval 10. apr 2025 
09:00:

Tere

Riigikogu korruptsioonivastane erikomisjon kutsub rahandusministeeriumi 
esindaja oma 14. aprilli 2025 istungil käsitlema otsuse kujunemist, mille 
kohaselt ei ole osa elektritõukeratastest liikluskindlustuse hõlmatud.

Suur osa liikluses osalevatest tõukeratastest jäävad napilt 25 kg piirmäära 
alla või ületavad selle piiri napilt ja nende osalusel toimuvad 
liiklusõnnetused on sarnased, samuti õnnetuste kahjud on samad, kuid 
õiguslikud järelmid väga erinevad tulenevalt sellest kas sõiduk on hõlmatud 
liikluskindlustusega.

Komisjoni eesmärk on saada ülevaade selleni viinud aruteludest ja otsustest 
ning kaardistada võimalikud lahendused sisuliselt samasuguste sõidukitega 
tekitatud kahjude ühetaoliseks lahendamiseks.

Istung toimub Riigikogu hoones ruumis nr 332 ja algab kell 13.15

Ootame esimesel võimalusel tagasisidet rahandusministeeriumi esindaja 
osalemise kohta istungil. Samuti ootame esimesel võimalusel väljavõtet 
ministeeriumi selle eelnõuga, samuti kergliikurite ja liikluskindlustusega 
muudes küsimustes võimalikult seotud lobikohtumistest.

Lugupidamisega

Anu Kärtner

Nõunik

Korruptsioonivastane erikomisjon

Riigikogu Kantselei

T: +372 631 6621

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee