Subject: Tagasiside CADA eelnõule
From: "Kairi Uustulnd" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Allan Allmere - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jul 2026 12:12:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,
Edastan Google'i nimel tagasiside CADA eelnõule.
Oleme küsimuste korral valmis vastama ja kohtuma.

Lugupidamisega,

Kairi UUSTULND

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

M: +372 5098138

META / Rud Pedersen Group

 <http://www.metaadvisory.ee/> www.metaadvisory.ee

 <http://www.rudpedersengroup.com/> www.rudpedersengroup.com

CONFIDENTIALITY

This email may contain material that is confidential, privileged and/or
work product for the sole use of the intended recipient. Any review,
reliance or distribution by others or forwarding without express
permission is strictly prohibited. If you are not the intended recipient,
please contact the sender and delete all copies.