Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Jul 2026 13:21:42 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2611271/07329 aadressile Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, 
Vaivara küla, Raudtee tn 1 // 7 // Vaivara raudteejaam (Raudteesild 
Tapa-Narva КМ 288,885) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 
punktile 2 edastab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) 
Tapa–Narva raudteesilla km 288,885 ehitusloa taotluse arvamuse avaldamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27917049>  (menetlus nr: 
555000), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 13.07.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.