Subject: FW: Päring
From: "press - AKI" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Jul 2025 15:48:30 +0300

From: Ketlin Kruse <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 16, 2025 2:25 PM
To: press - AKI <[email-masked]>
Subject: Päring

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan seoses Kerdo Mölderi Facebooki tehtud postitusega, kus viimane
nendib, et Buffalo pubist anti talle turvamaamera salvestised.

https://www.facebook.com/share/p/1BxPQXyCBr/?mibextid=wwXIfr

"TÄNAME Buffalo pubi juhtkonda, kes oli valmis toimuvat uurima ja koostööd
tegema. Just tänu pubi turvakaamerate salvestistele, mida näidati meile
juhataja isiklikul kohalolekul – mitte kopeerituna, mitte edastatuna, vaid
turvaliselt kohapeal ja ainult konkreetse intsidenti käsitlevalt –
õnnestus meil isik tuvastada. Olgu selgelt ja üheselt öeldud: ükski
salvestis ei ole antud kellelegi kaasa ega saadetud kellelegi edasi. Meile
näidati ainult vajalikku osa, selges vastavuses Eesti Vabariigi
isikuandmete kaitse seadusega (IKS) ning Euroopa Liidu andmekaitse
üldmäärusega (GDPR)"

Uuriksin: kas antud käitumine asutuse poolt oli õiguspärane?

Lugupidamisega

Elu24 reporter

Ketlin Kruse