Subject: Teavitus liinikoridori hooldustöödest
From: Sorex Invest OÜ <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Sat, 4 Jul 2026 16:55:27 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. Siseministeerium

Käesolevaga teatame, et vastavalt Viru Elektrivõrgud OÜ tellimusele oleme 
kohustatud teostama liinikoridori hooldustöid teile kuuluva(te)l 
kinnistu(te)l. Kirja manusest saab leida kogu vajalikku infot hooldustööde 
läbiviimise kohta.

Tööde käigus võsa purustatakse olemasoleva liinikoridori laiuselt võsafreesi 
abil ning maha võetud puud lõikame 3 m pikkusteks ning koondame kuhjadesse 
elektriliinide alla. Kui teie olete võsafreesimise vastu, palume sellest 
meid teavitada.

NB. Palun kinnitada kätte saamist, vastates sellele kirjale ,, Olen teadlik 
,,

Lugupidamisega,
Titol ForEst OÜ
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>