Subject: FW: Riigitee 11381 ja Jaani kinnistu juurdepääsutee ristumiskoha ehitusprojekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Aug 2025 15:08:45 +0300

Tere.

Palun mulle, korduv.

Tervitades

Merike

From: Roland Mäe <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 14, 2025 3:05 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Riigitee 11381 Munalaskme-Laitse tee ja Jaani kinnistu
juurdepääsutee ristumiskoha ehitusprojekti kooskõlastamine

Tere

Saadan parandatud materjalid.

Seal on huvitatud isik MTÜ Korrus3, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Tervitustega

Roland Mäe

5172182

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, August 13, 2025 1:36 PM
To: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Riigitee 11381 Munalaskme-Laitse tee ja Jaani kinnistu
juurdepääsutee ristumiskoha ehitusprojekti kooskõlastamine

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks.

1.	Projektist ei selgu ristumiskoha asukoht, so 11381 km…….. Palun
lisada asukoht seletuskirja ja joonisele.
2.	Ühe kinnistu juurdepääsuteele  ei ole „Anna teed“ märki vaja
projekteerida  (vt Liiklusseadus § 17.  Tee andmise üldised kohustused lg
3).
3.	Seletuskirjas on öeldud, et „Kuna tegemist mahasõiduga, kus on
väike liiklussagedus, siis ristmik toimib „Peatumiskohustusega“
põhimõttel.“ Palun selgitust, mida on silmas peetud. Kui tekst ei ole
asjakohane, siis eemaldada.
4.	Kui teemärgiseid ei ole projekteeritud, puudub vajadus teemat
seletuskirjas kajastada.
5.	Projekteeritud tee äärde näha ette haljastuse/murukatte riba
taastamine (vähemalt riigitee aluse maa ulatuses).

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 12, 2025 9:36 AM
To: MNT Teed <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Riigitee 11381 Munalaskme-Laitse tee ja Jaani kinnistu
juurdepääsutee ristumiskoha ehitusprojekti kooskõlastamine

Tere

Saadan kooskõlastamiseks riigitee 11381 Munalaskme-Laitse tee ja Jaani
kinnistu juurdepääsutee ristumiskoha ehitusprojekti.

Lugupidamisega

Roland Mäe

ViaVelo Inseneribüroo OÜ

Reg nr 11712139

Valukoja 10, Tallinn

Telefon: 5172182

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]