Subject: Ohtlikuma lõhketöö loa pikendamise teatis (Harku V lubjakarjäär)
From: "Arno Paikles" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Saue Vallavalitsus" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 09:37:01 +0300

TEATIS

Vastavalt Lõhkematerjaliseaduse §-le 32 lõikele 7 teavitan, et Tarbijakaitse 
ja Tehnilise Järelevalve Amet pikendas ohtlikuma lõhketöö luba nr LTL-19-25 
väljastades ettevõttele Intexler OÜ ohtlikuma lõhketöö loa nr LTL-20-26 
kehtivusajaga 04.07.2026 - 03.07.2027 Harju maakonnas Saue vallas Hüüru 
külas asuvas Harku V lubjakivikarjääris lubjakivi kobestamiseks 
puur-lõhketöödega.

Luba ja otsus on lisatud manuses.

Lugupidamisega,

	Arno Paikles
Ehitus- ja tööstusbüroo peaspetsialist
+372 667 2096 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.