Subject: RE: Padise Kestvusratsutamise Festival 2026
From: "Maksim Kozlov | LINKLaw" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jul 2026 07:09:21 +0300

Tere

Olen Maksim Kozlov, vandeadvokaat ning MTÜ Estonia Equestrian Club 
lepinguline esindaja. Edastan MTÜ Estonia Equestrian Club nimel loa taotluse 
tee kasutamiseks võistluste korraldamiseks.

Lisa: Loa taotlus tee kasutamiseks koos liiklusjoonisega

Lugupidamisega

Maksim Kozlov

Vandeadvokaat

Advokaadibüroo LINKLaw OÜ

 Telliskivi 60/2, 10412 Tallinn

	 +372 600 4490

  <http://linklaw.ee/> www.linklaw.ee

  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 +372 600 4366

 <http://linklaw.ee/>

Käesoleva e-kirja sisu on konfidentsiaalne, järgnevalt lingilt leiate 
üksikasjad | This email is confidential, follow the link for full details 
<http://linklaw.ee/disclaimer/> Disclaimer