Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Oct 2025 15:22:59 +0300

Valga Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/15011 aadressile Valga maakond, Valga vald, Tagula küla, 23129 
Laatre-Antsla tee // 25118 Kuldre-Tagula tee // Kaasiku // Kibestu tee // 
Kure // Küülikufarmi tee // Linnu // Mudasilla // Uuetare // Võsa 
(Linda-Matsi 10kV fiidri rekonstrueerimine. Esimene etapp) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 31 alusel esitatakse 
projekteerimistingimuste taotluse eelnõu taotlusega hõlmatud kinnistute 
(82002:004:0621;85501:001:0849; 82002:004:0622 ) volitatud asutusele 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27569022>  (menetlus nr: 
512917), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.10.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.