Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 09:22:19 +0300

Jõhvi Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10733 aadressile Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Jõhvi linn, 1 
Tallinn-Narva tee T4 // Jõhvi raudteejaam // Linda tänav T1 // Linda tänav 
T2 // Linda tänav T3 // Malmi tn 10 // Malmi tänav T4 // Malmi tänav T9 // 
Narva maantee L8 // Raudtee tänav T4 // Raudtee tänav T9 // Kotinuka küla, 1 
Tallinn-Narva tee // Jordi haljasala P1 // Jordi tee J1 // Jordi tee L4 // 
Jordi tee T5 // Jordi tee 8a // 15 // 20 // Kohtla metskond 39 
(Keskpingemaakaabel) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: -

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27344457>  (menetlus nr: 
486515), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõhvi Vallavalitsus) või menetleja (KRISTINA IKOHHAINEN) poole.