Subject: kaamera paigaldamisest kalmistule
From: "Imbi Kaarama" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Aug 2026 10:22:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervitus !

Oleme Mustvee vallas hädas ühe kodanikuga, kes  muudkui saadab kirju

küsides nõusolekut paigaldada oma sugulaste hauaplatsile  kaamera.

Väidab, et toimuvad süstemaatilised rikkumised,

Kalmistuvahi sõnul ei  toimu mingeid rikkumisi, kitsed pügavad puid ja
põõsaid, vareslase

rapivad küünlaid ja lilli, tormituules räsitud suurte puude oksad ja
langenud tüved võivad

suure kahju tekitada.

Muudkui vastame  ja uus kiri, miks jätsite rahuldata minu taotluse,

Palub viidata täpsele õigusnormile, nõuab seaduse §-i, mis keelab
hauaplatsi kasutajal paigaldada oma platsi piiresse

valvekaamerat, kui on täidetud isikuandmete kaitse nõuded ja tagatud
teavitussildid, kehtiv kalmistuseaduse seda

otsesõnu ei keela  …

materjali /mh juhend kaamerate kasutamise kohta / on piisavalt ja vot
otsin seda §-i

ei saa teemaga kuidagi edasi, kindlasti on selle teemalisi küsimusi olnud
ka varem, kuidas oleks

kena vastata, et selline tegevus ikka ei ole sünnis ?

tervitades, Imbi Kaarama

Mustvee Vv spetsialist, tel 5298874