Subject: Teavitus 01.08.26 kodukohvikute päev Ramsi piirkonnas
From: "Ramsi Vaba Aja Keskus" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 14:52:12 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Teavitan, et 1. augustil 2026 toimub Ramsi piirkonnas (Viljandi vald)
kodukohvikute päev, mille raames avatakse seitsmes koduhoovis ajutised
ühepäevakohvikud. Ramsi piirkonnana peetakse silmas ja avatakse kohvikud
Vardja külas, Ramsi alevikus, Sinialliku külas ja Heimtali külas.

Tegemist on kogukondliku ettevõtmisega, kus pakutakse kohapeal valmistatud
toitu ja jooki. Kohvikud tegutsevad vaid sellel päeval ning asuvad
pererahva koduõuedes või aedades. Külastajate hulka võib piirkonnas kokku
tulla hinnanguliselt kuni 300 inimest kogu päeva jooksul.

Palun andke teada, kas sellest teavitusest piisab või on vajalik ka
Päästeameti poolne kooskõlastus või täiendav info edastus.

Heade soovidega
Inganora Makko
Ramsi Vaba Aja Keskuse juhataja
+372 53895979