Subject: FW: Liiklusvälise taotluse esitamine_Vikipalu
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Oct 2025 16:04:11 +0300

Saatja: Tauri Okas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 7. oktoober 2025 11:21
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Liiklusvälise taotluse esitamine_Vikipalu

Tere Jaan

Mõni aeg tagasi rääkisime põgusalt telefonitsi sama tee sulgemise ja
liikluse ümbersuunamise projektist Vikipalus. Saadan uue taotluse koos
skeemidega, kõik on täpselt identne möödunud aastaga. Kas selleks
neljapäevaks on liiga optimistlik paluda seda sulgemist? Ramudden on
valmis koheselt tegema tarktee-sse teavituse ja suudab liikluse selleks
ajaks ära korraldada. Kui olen liiga pealetükkiv siis proovin logistikuga
uue võimaluse kokku leppida. Veoautode liikumise suund on tühjalt Kehra
poolt sisse ja koormaga Vikipalu poole välja. Veoautosid toimetab seal
operatiivselt 3 ja kõik teevad kaks voori. Ideaalis saame ühe päevaga kõik
ümarmaterjali viidud.

Tänud ette ja kui pean midagi kiiresti muutma/saatma siis tegelen
koheselt.

Tänud ette!

Parimat

TAURI OKAS

Metsatööde juht

MOB: +372 52 677 54

 <https://vooremets.ee/>

Voore Mets OÜ

48304 Tellissaare 1 Jõgeva, Eesti

 <http://www.vooremets.ee/> www.vooremets.ee

 <https://foreko.ee/>

 <http://www.foreko.ee/> www.foreko.ee

From: Tauri Okas
Sent: Thursday, September 26, 2024 10:02 AM
To: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Juri Šarkov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Koit Viliberg <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Sander
Lipand <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Igor Savits
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Liiklusvälise taotluse esitamine_Vikipalu

Tere hommikust

Soovin esimese sulgemise teha esmaspäeval 30.09.2024 kella 09:00 - st kuni
18:00 - ni. Veoautode liikumise suund on tühjalt Kehra poolt sisse ja
koormaga Vikipalu poole välja. Veoautosid toimetab seal operatiivselt 4
-5. Tarktee teavitus ja kõnealuse ümbersuunamise teavitused saavad välja
reedel. Liikluskorralduse eest vastutab Ramudden.

Kõik asjaosalised on ka siin meilis koopias.

Tänud ette!

Parimat

TAURI OKAS

Metsatööde juht

MOB: +372 52 677 54

 <https://vooremets.ee/>

Voore Mets OÜ

48304 Tellissaare 1 Jõgeva, Eesti

 <http://www.vooremets.ee/> www.vooremets.ee

 <https://foreko.ee/>

 <http://www.foreko.ee/> www.foreko.ee

From: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 30, 2024 10:28 AM
To: Tauri Okas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Liiklusvälise taotluse esitamine_Vikipalu

Tere

Liikluskorraldus sobib.

Sulgemise loa saab väljastada kui on teada kuupäevad ja kellaajad, need
peate teatama vähemalt 10 päeva enne sulgemist

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Tauri Okas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 29. august 2024 11:39
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: Liiklusvälise taotluse esitamine_Vikipalu

Tere

Saadan taotluse liikluse sulgemiseks ja ümbersuunamiseks laadimistööde
ajaks riigiteelt. Manuses konteiner loodetavasti kogu vajaliku
materjaliga.

Aitäh

Parimat

TAURI OKAS

Metsatööde juht

MOB: +372 52 677 54

 <https://vooremets.ee/>

Voore Mets OÜ

48304 Tellissaare 1 Jõgeva, Eesti

 <http://www.vooremets.ee/> www.vooremets.ee

 <https://foreko.ee/>

 <http://www.foreko.ee/> www.foreko.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.