Subject: Veetoru projekt kooskõlastamiseks, Tartumaal, Saadjärve küla, riigitee 14223 Mullavere – Saadjärve tee
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 18:46:49 +0300

Tere,

Saadan IKÕ joonised ja konteineri. Saatsin ka Peeter Uibole, aga oleksin 
pidanud saatma [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Objekt asub Tartumaal, Saadjärve külas riigiteel 14223 Mullavere – Saadjärve 
tee vahemikus km. 7.722 ... km. 7.877..

Tingimused väljastas ja menetles Peeter Uibo, 14.05.2026  nr 
7.1-2/26/8394-2.

Tervitab,

Magnar Mäekivi

Nivell Ehitus OÜ

53099258

On Wednesday, 22. July 2026 at 08:09, Peeter Uibo 
<[email-masked]> wrote:

Tere

Projekt on TRAM teehoiu osakonna poolt heaks kiidetud, palun lisage projekti 
juurde ka isikliku kasutusõiguse plaanid, allkirjastage konteiner (veepr, 
taastamispr ja IKÕ plaanid) ja saatke see otse mulle.

Peeter Uibo

5159766

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Saturday, July 4, 2026 11:05 AM
To: [email-masked]
Cc: [email-masked]
Subject: Veetoru projekt kooskõlastamiseks, Tartumaal, Saadjärve küla, 
riigitee 14223 Mullavere – Saadjärve tee

Tere,

Saadan teisele ringi veetoru projekti üle vaatamiseks Tartumaal, Saadjärve 
külas riigiteel 14223 Mullavere – Saadjärve tee vahemikus km. 7.722 ... km. 
7.877..

Tingimused väljastas ja menetles Peeter Uibo, 14.05.2026  nr 
7.1-2/26/8394-2.

Tervitab !

Magnar Mäekivi

Nivell Ehitus OÜ

53099258