Subject: Ametlik kiri Türi valla asutuselt 16-1.7/2085-3; Avaliku ürituse korraldamise teatise teadmiseks võtmine (Türi Jaanikala 2026)
From: Türi valla asutus <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>,PÄA Lääne <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jun 2026 15:10:01 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Türi Vallavalitsus võtab kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 6 lõike 
1 ja
korrakaitseseaduse § 59 alusel avaliku ürituse korraldamise teatise 
teadmiseks ega esita
vastuväiteid avaliku ürituse „Türi Jaanikala 2026“ korraldamisele 27. juunil 
2026 Türi vallas
Väätsa alevikus Paisjärvesaare kinnisasjal ajavahemikul 08.00-16.00.

Lugupidamisega
Annely Grazer
majandusosakonna juhataja
[email-masked]
53229242