Subject: Kraaviniidu reoveepumpla elektriliitumine, Võõpsu alevik, Räpina vald
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Sep 2025 11:52:20 +0300

Tere,

Saadan üle vaatamiseks ja kooskõlastamiseks Võõpsu alevikus ühisveevärgi
ja kanalisatsioonitrasside rajamisega seotud reoveepumpla elektriliitumise
projekti. Tööde käigus rajatakse olemasolevast jaotuskilbist uus
madalpinge maakaabelliin uue liitumise tarbeks.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.