Subject: Re: Riigihanke "Rahvusvahelise Valitsusasutuste Infotehnoloogia Nõukogu (ICA) 2026 konverentsi korraldamine"
From: "Erkki Kubber | Changemakers" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 17:00:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Triin

Soovin küsida paar täpsustavat küsimust:

*	Mitut töökoosoleku ruumi on tarvis 5.10? Kui palju üks ruum peab inimesi 
mahutama?
*	Kas saan õigesti aru, et 7.10 on tarvis kahte ruumi? Või peab olema ruume 
igaks juhuks enam?
*	Kas osalejad valivad ise hotellid/majutusasutused kus nad viibivad või on 
mingi teatud valik kohti kus nad majutatakse? Mis kohad need on?

	PS! Vaatan e-maile ülepäeviti või harvem, seega, kui Sinu meilile saab 
telefoni teel vastata, siis helista mulle E-R peale kella 13.00 ja oleme 6x 
efektiivsemad. :)

	  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4xCRRzcRqWMOflEWv4CBap_O3ZqNLOWuAdw-BoaEiBFFCE7lCPHuvwG4OJWSvVwCIAVYIQXTlWPvKEY>

Erkki Kubber

	Sündmuskorraldaja & Eestvedaja

	Mobiiltelefon: +372 59047365

	E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

	LinkedIn: <https://www.linkedin.com/in/erkkikubber/> Erkki Kubber

	Aadress: Telliskivi 60a/3, 10412 Tallinn

	Kodulehekülg:  <https://www.changemakers.ee/> www.changemakers.ee

	Vaja panna kohtumiseks aeg? 
<https://calendly.com/erkki-kubber/conversation> Vajuta siia

On Thu, Jul 2, 2026 at 3:53 PM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > 
wrote:

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Riigihanke "Rahvusvahelise Valitsusasutuste Infotehnoloogia 
Nõukogu (ICA) 2026 konverentsi korraldamine"

Registreerimise kuupäev: 02.07.2026

Registreerimise number: 5-6/2343-1.

Triin Tõitoja
hangete projektijuht
Digimajanduse osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5382 5742  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
www.mkm.ee <https://www.mkm.ee>  | Suur-Ameerika 1, Tallinn