Subject: RE: Tervishoiuteenuse osutamise tegevuslubade üleandmine - Meliva kontsernisisene ühinemine
From: "Karl Erik Esko" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Karl-Kristjan Kahm" <[email-masked]>, "Terje Saarepuu" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 13:18:41 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Terviseamet

Viitan allolevale 01.03 kirjale ning teavitan, et täna ehk 15.03 on esitatud 
äriregistri kandeavaldus Meliva Qvalitas AS ning Meliva Unimed OÜ ühinemise 
kandmiseks äriregistrisse. Kanne tehakse 5 tööpäeva jooksul. Teavitame Teid 
eraldi e-kirjaga, kui ühinemine on äriregistrisse kantud.

Esitame täna MEDRE vahendusel taotlused Meliva Unimed OÜ tervishoiuteenuse 
tegevuslubade ülekandmiseks Meliva Qvalitas AS-le. Võimaldamaks teenuse 
osutamiseks vajalikke ligipääse andmebaasidele, palume ühinemise jõustumise 
teavituse saamisel muudatused tervishoiuteenuse osutaja loa omaniku andmetes 
teha esimesel võimalusel.

Samuti juhime tähelepanu, et alates ühinemise jõustumisest on Meliva 
Qvalitas AS uus ärinimi Meliva AS.

Lugupidamisega

Karl Erik Esko

Karl Erik Esko
vandeadvokaat | attorney-at-law
(+372) 5656 9685

Advokaadibüroo RASK | RASK Attorneys-at-Law
(+372) 618 0820
www.rask.ee| <https://www.linkedin.com/company/rask-attorneys-at-law> 
LinkedIn
 <http://www.rask.ee/>
Kirjas olev info on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes 
adressaadile. Kui kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis kustutage see ja 
teavitage saatjat.

This message is confidential and intended only for the addressee. If you 
have received this message by mistake, inform the sender and delete the 
message.

From: Karl Erik Esko
Sent: Friday, March 1, 2024 3:38 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Cc: Karl-Kristjan Kahm <[email-masked]>; Terje Saarepuu 
<[email-masked]>
Subject: Tervishoiuteenuse osutamise tegevuslubade üleandmine - Meliva 
kontsernisisene ühinemine

Lp Terviseamet

Palume see e-kiri edastada spetsialistile, kes oskab nõustada seonduvalt 
tervishoiuteenuse tegevuslubade üleandmisega.

Pöördun klientide Meliva Qvalitas AS ning Meliva Unimed OÜ palvel. Lisan 
kirja cc-sse ka juhatuse liikme Terje Saarepuu.

Meliva Qvalitas AS ning Meliva Unimed OÜ on sõlminud ühinemislepingu, 
millise alusel ette nähtud ühinemise jõustumisel ühendatakse Meliva Unimed 
OÜ Meliva Qvalitas AS-ga. Täiendavalt muudetakse Meliva Qvalitas AS ärinimi 
ning tegevus jätkub nime Meliva AS all. Nii Meliva Unimed OÜ kui ka Meliva 
Qvalitas AS on 100% Mehiläinen Eesti OÜ tütarühingud, tegemist on 
kontsernisisese ühinemisega, mille eesmärk on lihtsustada grupi struktuuri. 
Ühinemine ei too kaasa sisulisi töökorralduslikke ega teenuse osutamise koha 
või viisiga seonduvaid muudatusi, muutub üksnes teenuseid osutav juriidiline 
isik. Nii Meliva Unimed OÜ kui ka Meliva Qvalitas AS on ka ühinemise eelselt 
tervishoiuteenuseid osutavad isikud.

Ühinemisega seonduvalt on tarvis vormistada Meliva Unimed OÜ 
tervishoiuteenuse osutamise tegevuslubade üleandmine Meliva Qvalitas AS-le, 
mille ärinimi ühinemise jõustumisega samaaegselt muudetakse Meliva AS-ks. 
Asjakohasteks tervishoiuteenuse osutamise tegevuslubadeks on järgnevad 
eriarstiabi teenuse tegevusload:

*	L05375
*	L05254
*	L04840
*	L04318
*	L03878
*	L03666
*	L02313
*	L02308

MEDRE iseteeninduskeskkonna kaudu on võimalik algatada ja esitada tegevusloa 
üleandmise taotlus, kuid soovime kooskõlastada taotluse esitamise aja ning 
taotluse koosseisu lisatavad dokumendid. Äriregistrile esitatakse avaldus 
ühinemise sissekandmiseks 15.03.2024 ning ühinemine kantakse seejärel sisse 
5 tööpäeva jooksul (uurime ka võimalust paluda lasta kanne teha kindlal 
kuupäeval nagu täna jõustunud seaduse muudatus seda võimaldab). Sooviksime, 
et ühinemise jõustumisega samaaegselt kantaks üle ka tegevusload ning 
uuendataks Meliva Qvalitas AS ärinimi Meliva AS-ks. Kuidas oleks kõige 
mõistlikum toimida -> kas esitame tegevuslubade üleandmise ja ärinime 
muutmise taotlused juba ära ning informeerime Teid uuesti, kui ühinemine on 
jõustunud, et oleks võimalik teha ka uuendused registris?

Lisan manusesse allkirjastatud ühinemislepingu, ühtlasi lisan manusesse 
vastu võetud ühinemisotsused (v.a Dental Design OÜ otsus, mis ei ole 
tervishoiuteenuse osutamise tegevuslubade üleandmisega seotud). MEDRE kaudu 
taotluse esitamisel on vajalikud järgnevad dokumendid, palun Teie kinnitust, 
kas ja milliseid lisadokumente on lisaks ühinemislepingule ja -otsustele 
tarvis:

*	Majandustegevuse jätkamise õigust kinnitavad dokumendid – meie hinnangul 
on nendeks dokumentideks ühinemisleping ja -otsused;
*	Tegevusloa kontrolliesemesse kuuluva vara ülemineku kinnitus – ühinemisega 
läheb seaduse jõul üle ühendatava isiku tervikvara, vt ka ühinemislepingu p 
3.6. Meie hinnangul on seega vajalik kinnitus olemas ühinemislepingus;
*	Tõend, et on täidetud muud tervishoiuteenuse osutamiseks kehtestatud 
nõuded – kas ja millist dokumenti oleks siin lisaks tarvis? Meliva Qvalitas 
AS on täna tervishoiuteenuseid osutav ettevõte, tegevuses ei kavandata 
sisulisi muudatusi, Meliva Qvalitas AS võtab üle ja jätkab Meliva Unimed OÜ 
äritegevust;
*	Nõusolek tegevusloa üleandmiseks - ühinemisega läheb seaduse jõul üle 
ühendatava isiku tervikvara, vara koosseisus on ka õigused ehk tegevusload. 
Meie hinnangul on seega vajalik kinnitus olemas ühinemislepingus, kuid palun 
täpsustage, kas on tarvis veel eraldiseisev dokument?

Kas Meliva Qvalitas AS nime uuendamiseks Meliva AS-ks tuleb esitada 
eraldiseisev digiallkirjastatud taotlus? Süsteemis ei näi olevat võimalust 
tegevusloa andmeid muuta.

Tänan ja parimat

Karl Erik Esko
vandeadvokaat | attorney-at-law
(+372) 5656 9685

Advokaadibüroo RASK | RASK Attorneys-at-Law
(+372) 618 0820
www.rask.ee| <https://www.linkedin.com/company/rask-attorneys-at-law> 
LinkedIn
 <http://www.rask.ee/>
Kirjas olev info on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes 
adressaadile. Kui kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis kustutage see ja 
teavitage saatjat.

This message is confidential and intended only for the addressee. If you 
have received this message by mistake, inform the sender and delete the 
message.