Subject: Müra mõõtmise hinnapakkumine
From: "Relika Aas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 16:48:22 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Soovime hinnapakkumist müra mõõtmise teenusele eelkõige meie laopinnal,
kuna oleme hiljuti vahetanud seadmed ja soovime hinnata müra taset uute
seadmete töötamisel.

Kuidas näeb see protsess ette, kas tulete kõigepealt hindama või on teil
olemas hinnakiri lähtuvalt mõõtepunktidest?

Mõõtmised peaksid olema kindlasti ametlikud, et saaksime need hiljem
lisada ka riskianalüüsi. Mõõtmistest on huvitatud ka töötajad väga ja see
tuli välja ka töökeskkonna rahulolu-uuringust, mille eelmisel aastal läbi
viisime. Kevadel on plaanis Eesti Töötukassa poolt läbiviidav seminar müra
teemal. Selleks ajaks võiks olla meil juba tulemused, millest nad saaksid
soovituste jagamisel lähtuda.

Olen hetkel küsimas hinnapakkumisi.

Parimate soovidega,

Relika Aas

Personali- ja finantsspetsialist

Estover OÜ

Paneeli 2a/1, 13816 Tallinn

Tel: +372 6112600

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.estover.ee/> estover.ee

 <https://www.facebook.com/estoverpiimatoostus>
<https://www.instagram.com/estovereesti/>