Subject: 8-121-34214926-1_25_08_2026_Valjaminev_kiri-1.asice
From: "Lola Vall" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Aug 2026 08:54:23 +0300

Tere

Põllumajandus- ja Toiduamet selgitab, et maaparandusvaldkonna tegevused 
kuuluvad alates 01.01.2025 tööd alustanud Maa- ja Ruumiameti pädevusse. 
14.08.2025 majandus- ja tööstusministri määrusega nr 22 vastu võetud Maa- ja 
Ruumiameti põhimääruse § 6 p 9 kohaselt on maaparandustoimingute 
korraldamine ja elluviimine Maa- ja Ruumiameti tegevusvaldkonnaks.

Lugupidamisega

Lola Vall
asjaajaja
______________________________
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
+372 5308 6402

Jüri 18 / Võru 65608

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.